Domodrznica u pokusaju

Evo sam se odlučila na veliki korak- da otkrijem sve svoje sitne kućne projekte. Nikada nisam sebe zamišljala kao vizuelnu osobu. Ili uprošteno,  uvijek sam mislila da drugi imaju više umjetničkog dara od mene. Prije dvije godine u moj i svijet B. stigle su Blizankinje. Vrlo stresan posao , kojim sam se do tada bavila, svela sam na minimum. Svo slobodno vrijeme provodila sam gutajući DIY sajtove, kulinarske sajtove i sve što ima veze sa manuelnim. I tako se rodila domodrznica (domodržnica). Mama, novinarka i DIY umjetnica u pokušaju. Dobro došli!

4 thoughts on “Domodrznica u pokusaju

  1. Domodrznice, ovo oko doživljaja vlastite vizualnosti… Ja sam platio cijenu tvoje zablude. Tad bijasmo daljnje komšije. Jednom davnom prilikom prolazila si ulicom u kojoj je bila kuća đe su me odojili. Kad sam te uočio, istrgao sam ruku iz đedovoga stiska i upro put tebe. “Aaaaaaa! Viđi ovu, ka’ Oliva!”, povikah tada, no đetinju egzaltaciju brzo utuli teška radnička ručerda preblijeđeloga đeda. Mislim da sam tada potonji put dobacio ženskom čeljadetu dok ulicom hodi. Još me svrbi potiljak od posljedica koje udesi tvoja vizualnošć.

    Like

Leave a Reply

