Našminkani fiokar ili makeover of containers on the budget

Već sedam mjeseci ne znam što ću sa silnim trikmajcama, brushalterima, gaćicama i gaćama, čarapicama, čarapama, hulahopkama, ljetnjim i zimskim nanogicama. Uglavnom, sve ove, za život tako neophodne stvari, vukle su se po kući. Čak i kad sam imala novac da kupim fiokar koji bi mi pomogao u sređivanju kuće, a onda i života, uvijek je nailazilo nešto preče. Dok nisam naišla na fiokar od 22 Eura. Između tri boje, kaki braon, žuta braon i tamno braon, odlučila sam se za posljednu opciju. I i dalje bila očajna. Dok nisam preuzela stvar u svoje ruke.

Za novi fiokar on the budget potrebno vam je:

fiokar (može i stari),

prajmer ,

boja,

rukavice.

Ako vam je fiokar star prvo ga morate dobro očistiti od eventulane prljavštine ili masnoće. Kad ga dobro očistite prosušite ga suvom krpom. Onda počinje šmirglanje. Taj postupak vam pomaže da izjednačite neravnine i dodatno počistite površinu koju treba da farbate. I sada još jednom dobro očistite fiokar. Mora biti suv i čist.

Ako ste kupili novi fiokar, sve ovo što sam opisala preskačete.

Prije nego što stavite boju morati da stavite tzv. Primer, prajmer. Prajmer služi kao podloga koja pomaže da se boja uhvati za površinu. Prajmer koji sam kupila bio je univerzalni.

Pošto ste poprskali površinu, čekate da se prajmer osuši. U mom slučaju, pošto je bilo ljeti sušenje je trajalo oko 2 sata. Na etiketi prajmera piše da je predviđeno sušenje između 2 i 4 sata. Nakon sušenja dolazi na red prskanje bojom. Vidjećete fotografiju boje koju sam po preporuci radice u firmi Okov kupila. Pokazala se kao odlična. Pošto sam htjela da fiokar ima deblji sloj boje, odnosno da se više sjaji boju sam stavila jedanput, sačekala da se osuši a onda sam fiokar poprskala i drugi put bojom. Sušenje je trajalo brzo, oko 2 sata. Ipak, fiokar je bio sperman za upotrebu tek poslije nekoliko dana zbog mirisa boje.

Evo i da vidite kako je izgledao kompletan proces:

1

Fiokar u kupljenoj verziji, prije makeover projekta.

Krov fiokara.

Krov fiokara.

3

Primer po fiokaru.

4

Prva ruka boje.

5

Drugi sloj boje. Vidite li kako je površina sjajnija, bogatija?

6

Boja koju sam koristila. Cijena: 4,30 Eura u Okovu.

7

Ta da!!! Gotov fiokar! Misija fiokar Total makeover gotova 🙂


Leave a Reply

