CrossFit za Spartanke

Bavila sam se fitnesom skoro 10 godina. Otkrila sam ga slučajno, iz čiste dosade. Nisam bila u Crnoj Gori, studirala sam vani, i imala toliko vremena da sam , jednog kišnog dana, odlučila da posjetim fitnes centar preko puta moje tadašnje kuće. Te godine, 2006-e, u Italiji, u gradu Bolonja, fitnes sam plaćala 75 Eura mjesečno. Za taj novac se dobijalo fitnes treninga koliko vam je tijelo moglo izdržati, rad u teretani po potrebi, ogrrooooomneeeee svlačionice, 20ak tuš kabina i besplatna sauna. Pretpostavljam da vam je sada jasno zašto se nisam odmah požalila na cijenu.

Kad sam se vratila u Podgoricu otkrila sam Xeniju, odnosno Stašu. Svi koji su vježbali sa Stašom reći će vam isto- to je žena koja je pravi pro. Tačna, precizna i nadasve odlična instruktorka. Trening sa Stašom mi je bio odličan stres ventil nakon 10satne dnevne smjene.

Onda je na red došlo još jedno duže putovanje u inostranstvo  , potom trudnoća a onda džumbus od života sa dvije bliznakinje. To je ukratko priča zašto već dvije i po godine nisam ozbiljno radila na sebi iako znoj, muku i lijepo definisane mišiće cijenim i poštujem.

Ako ću iskreno, nije da nisam pokušavala. U narednom postu ostaviću vam par prijedloga koje fitnes treninge možete da radite od kuće, za oko 30 minuta sa jasno vidljivim efektima.

U svim tim vježbama sam uživala, ali ne do kraja. Jer vidite, samnom je problem što baš volim da vježbam u grupi. Grupa me motiviše, malo gledam kako drugi rade, a posle nekog vremena srećna sam što mogu da vježbam rame uz rame sa najboljima u grupi.

Raspitivala sam se gdje da idem i šta da radim. Iako mi je Xenia tu, na pragu od kuće, osjećam sam da mi je potrebno nešto novo. Tako sam naišla na Crossfit u Radoju Dakiću. Ime zastrašujuće zvuči: CrossFit Spartakus. Moj drug ide tamo već godinu i totalno je navučen. Ja večeras idem sa njim na prvi od tri probna treninga. Ukoliko mi se svidi nastavljam dalje.

Izazov koji sebi namećem je da vidim za koliko vremena ću se vratiti u formu i smanjiti stomak koji mi je ostao od porođaja. Ovo sve pod uslovom da preživim taj spartanski trening.

U narednim postovima ostavljaću moje utiske što se tiče treninga.

Baš bih voljela da znam jeste li probali CrossFit i preživjeli? Kako su vam utisci i imate li koji savjet?

Leave a Reply

