Kad jogurt nije zdrav

Bebe obožavaju jogurt. Od početka sam insistirala da jedu Lazine i to iz više razloga- to je jogurt koji je pravljen u Crnoj Gori, mnogi prijatelji su mi savjetovali da je firma Lazine vrlo ozbiljna i da vodi računa o kvalitetu svojih proizvoda, a i meni je odgovaralo da dajem bebama gusti jogurt, skoro kao kiselo mlijeko, kako bih izbjegla sve moguće nezgode (kad peti put zaredom stavite duplu dozu veša na pranje zbog želje dvije 18mjesečnjakinje da same naginju jogurt znaće tačno o čemu vam govorim).

Danas je petak, dan za nedjeljnu nabavku hrane u mojoj porodici. I ovog petka sam otišla u prodavnicu i kupila tonu Lazine jogurta. Jedan je bio problematičan:

jogurt

Ne vidite u čemu je problem? Evo još jednom:

jogurt 2jogurt 3

Da vam skratim muke- pogledajte dvije rupice iznad datuma proizvodnje. Znate li da ćete ih često naći u prodavnicama? A znate li čemu služe- da izduvaju naduti jogurt. Ako je poklopac jogurta nadut to znači da je ili pokvaren ili samo što se nije pokvario. Takav jogurt ne želim da dam ni sebi ni mojoj djeci.

Prema tome evo vam savjeta- obratite pažnju na poklopac jogurta, jer bezobrazluk prodavača može da ide dotle da uzdrma nečiji brend, a o pokvarenom stomaku da i ne govorimo!

Leave a Reply

