Crossfit, prvi put ili živa sam još uvijek

Wow.Wow. Wow. Ni u najluđim snovima nisam mogla da pretpostavim što je trening crossfita. Otišla sam nepripremljena, priznajem. I nisam guglala niti youtjubovala. Mislila sam da je malo jači trening koji ne može da iznenadi nekoga ko je skakao po tranpolinima sa tegovima u rukama. Prevarila sam se. Trening je super težak, naročito za prvi put. Ipak, poslije sam se osjećala odlično.

A evo kako je bilo: oko 5 minuta jakog zagrijavanja, potom čučnjevi i varijacije oko 3-4 minuta, sklekovi i varijacije oko 3-4 minuta a onda izazov za taj dan koji se sastojao od trčanja 200 i 100 metara, zgibova i čučnjeva sa medicinkom teškom 8 kg za đevojke, odnosno 12 kg za momke. Zgibovi i čučnjevi su išli od 21 i smanjivali se u svakoj seriji za po tri.

Moj score: stigla sam do 9, i trčala umjesto 200 100 metara i umjesto 100 metara pola od toga. Nisam imala medicinku u rukama (na svu sreću). Na kraju trbušnjaci- ja 50 komada, ostatak ekipe 100. I nakon svega toga ide sterching, a ko može da hoda ide na kraju i kući. Ja sam sjeđela u kolima 10 minuta, bilo me strah da će mi noge otkazati na nekom kružnom toku, da neću imati snage da pritisnem kočnicu i kvačilo i da će se moje prvo crossfit iskustvo zaista završiti neslavno. Dok su mi se ruke tresle kao prut osjetila sam kako me prožila trenutak sreće. Nisam mogla da vjerujem da sam uradila barem pola treninga crossfita i to prvi put. I mislim da je to fora. Ne vjeruješ da to uopšte možeš nešto da uradiš i na kraju se nađeš u situaciji da ne samo da si uspio u vježbanju već si definitivno pomjerio granice svoje izdržljivosti.

Još jedna neobičnost ovog treninga su instruktori- nije greška u kucanju- zasta ih je više. U mojoj grupi su bila dvojica za koje sam sigurna da su instruktori. Treći momak je radio trening sa nama u grupi i bodrio je drugog momka, tako da nisam sigurna da je i on instruktor. Veći broj instruktora znači da vam se mogu posvetiti na pravi način. Toliko količinu pažnje u jednoj teretani mislim da nisam nikad dobila. Tim je prijateljski raspoložen i barem taj prvi put nisam vidjela ni jednu namrgođenu facu (ima li što gore od toga? odete da vježbate, znojite se i mučite i još vas neko poprijeko gleda jer misli da tako treba????)

U petak je bio prvi čas, danas je ponedjeljak i još sam pod upalom. Nije strašno, mada mi se dešava da me zaboli mišić za koji stvarno nisam znala da imam. Večeras je novi trening, vijdećemo kako će ići. Držite mi palčeve!

cross

2 thoughts on “Crossfit, prvi put ili živa sam još uvijek

Leave a Reply

