Fit za 25 minuta ili fitnes pomoć za dobre drugarice

Moja dobra prijateljica me zamolila da je malo poguram kako bi počela da se bavi fizičkom aktivnošću. Budući da ima troje djece, super odgovoran i stresan posao, da izlazi iz kuće oko 8-9 ujutro i vraća se oko 6 poslijepodne, nisam imala srca da joj kažem da je odlazak na vježbanje u takvim okolnostima gotovo nemoguć. Realno, potrebno je da izdvojite najmanje oko 2 sata da biste radili u grupi- pola sata da se pripremite i krenete, sat da radite trening i brzinskih pola sata da se vratite kući i istuširate.

Dok sam bila u poslovnom ludilu ni ja nisam imala vremena za ta dva sata. U mom prethodnom životu jedan kompletan sat mi je bio nešto o čemu sam maštala dok sam , onako, sva slomljena išla na spavanje. Ihhh koliko je ponedjeljaka, prvih u mjesecu i specijalnih datuma prošlo za koje sam se maltene klela da je to to i da počinjem sa vježbama i da ću naći baš to vrijeme za sebe. U prethodnom životu mi se to nije dogodilo.

Ali, jeste nešto drugo. Vježbala sam kući. Kompletne vježbe za oko 25 minuta. Budila bih se pola sata ranije (što stvarno nije tako strašno) odradila bih vježbe i nastavila sa danom. I dan danas moja druga dobra drugarica tako radi. Četiri dana nedjeljno ta žena se budi prije svih u kući, odradi trening i ide dalje.

I evo konačno, za sve moje drugarice i čitateljke koje nemaju baš dva sata, ali imaju želju da vježbaju, nudim listu vježbi koje se nalaze na youtube kanalu, besplatne su i sve traju do 30 minuta. Vježbe koje sam posložila lično sam probala i bila zadovoljna. Ne brinite se oko engleskog, već poslije prvog treninga ulazite u štos. Za neke od vježbi su vam potrebne bučice i elastična traka. Iskreno da vam kažem nisam imala ni jedno ni drugo kad sam počinjala- umjesto toga nakon prvog odrađenog mjeseca častila sam sebe helanke i bučice, a traku nikad nisam kupila ( instead, častila sam se sladoledom).

  1. Jillian Michaels, 30 days shred- u formi za mjesec

Džilijan je super poznata američka instruktorka. Od debeljuce kakva je bila, čeličnom voljom i upornošću, postala je jedna od najpoznatijih fitnes trenera i osmislila je svoje programe treniranja. Jedan od njih je i 30 days shred ili program za 30 dana. Program traje manje od pola sata, ima tri nivoa i svaki  se radi po 10 dana, uz pauzu od jednog dana nedjeljno. Ja sam radila tri puta nedjeljno pa sam rastegla Džilijanku na 2 mjeseca. Za nekog ko neće da uđe u fitnes ludilo svaki dan, vježba na svaki drugi dan je ono što toplo preporučujem.

2. Vježbe za bilo gdje

Ovo je malo jači trening u smislu da ima dosta vježbi snage. Takođe traje 30 minuta, a vježbe su smišljene da možete da ih radite bilo gdje. Potrebno vam je samo malo prostora i dobre volje.

3. Plavuša na plaži trening

Još jedan 30-minutni trening. Neka vam lijepa plavuša bude inspiracija kakvi možete da budete sljedećeg ljeta (kod mene to nikad nije upalilo- i dalje sam brineta i nemam tijelo lijepe plavuše:)

4. Vježbe za drugarice početnice

Ovo su vježbe slabijeg intenziteta, baš za drugarice početnice. Treba vam malo prostora i bučice. Idealno za one koje neće baš da se opuče prije radnog dana.

5. BONUS: 

Plešite sa curama sa videa uz muziku Beyonce. Samo četiri minuta super zabave!

Zahvalićete mi kasnije!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s