Crossfit: Četvrta sreća

Ne bi trebalo da bude teško- namjestiš se u čučnju, leđa prava, grudi naprijed, guza izbačena. Podižeš šipku ili teg, kad ispraviš koljena podigneš ramena, odmah potom dižeš šipku (ne znam koliko je teška šipka, najtanja je, a ja sam je jedva dizala), laktovi su prema spolja. Odskočiš, laktovi su naprijed, šipku podižeš do ispod brade. Spuštaš se u polu čučanj i svom snagom dižeš šipku iznad glave. Onda je pustiš da se lagano skotrlja po tijelu i ide sve iz početka.

To bi, u nekoj paralelnoj realnosti, trebalo da izgleda ovako:

Pa šta je onda bio problem sa mnom? Nemam snage to je jasno. Nikad nisam dizala šipku, i to je OK. Ali, ja sam imala drugi problem- nisam mogla da zapamtim redosljed pokreta! Ljudi, ne biste vjerovali. Nikako nisam mogla da zapamtim kad se dižem, kad spuštam, kad dižem ramena a kad je guza napolje, da li šipku odmah dižem do ispod brade, i kad gledam pravo kao na Olimpijskom dizanju. Pokušala sam da smanjim blam i počela da se šalim sa trenerom. Bile su to stare, izanđale fore tipa- to su ti godine-u nadi da će me on pitati koliko ja to imam godina, i ja mu reći 37 i onda će on reći pa to je baš dobro za vaše godine (od tog trenutka će mi i persirati jer sam starija ne znam koliko od njega), i onda sam ja kao cool, nema veze što ne pamtim korake kad sam kraljica za svoje godine. Međutim, to se ne dešava, moja se fora – zaista loša, slažem se- ne prima, on me ne pita koliko imam godina, ja se nekako jadnički smijem , a on mi kaže ajmo iz početka, evo sad ćemo zajedno (jer ja sam ona koja zaboravlja redosljed koraka i treba mi neko koga ću da pratim). Bilo je tu još mojih pokušaja da skrenem pažnju poput- pa sad nisam loše odradila- (pokušaj iznuđivanja sažaljenja), – čini li ti se da je sad bolje ( još jedan pokušaj iznuđivanja sažaljenja) pa sve do – ovo mi je baš zabavno, ajde još malo da vježbam ( i njegov blijedi pogled dok to izgovaram).

I da ne zaboravim, poslije su išle vježbe- 6 minuta sklek pa zgib, a onda čučnjevi-  tri serije od po minut, a za svaku seriju je cilj da se odradi najmanje 50 čučnjeva.

Uradila sam i ovaj, treći po redu ,  trening koliko sam mogla. Možda četvrti bude sreća?

cross jerk

2 thoughts on “Crossfit: Četvrta sreća

  1. šteta što te nije pitao za godine jer uskoro nećeš moć da kažeš da imaš toliko hahaha
    p.s. vježbaćemo ssjutra veče kod mene,imam dva para tegova -ti donesi šipku hihi

    Like

Leave a Reply

