Sexy sneakers: Cica u štiklicama? Ne, hvala.

Lijepo je viđeti ženu u štiklama. Još ako su štikle lijepe, ili ako joj dobro stoje, ili ako umije lijepo da hoda u njima, onda je to savršeno. Ima žena koje kao da su rođene u štiklama. Visoka potpetica nekako im dođe kao prirodan nastavak stopala. One hodaju kao gazele, visina ih čini još više sigurnim i nekako se baš ističu. Takve su , za mene, žene koje znaju sa štiklama. Njih je doduše jako malo i ja zaista nisam jedna od njih. Voljela bih da jesam, imam nekoliko pari cipela sa visokim potpeticama, omakne mi se da ih obujem i čim pređem prag od kuće počinjem da se preznojavam, nekako me stopala ne slušaju, hodam kao da bodem eksere. Sve u svemu, dok hodam nisam savršen prizor. Ljepša sam u štiklama dok samo sjedim:)

Tako sam jednog dana zgubidanila po internetu i naišla na fenomenlanu kombinaciju, koju sam morala da probam. Prije nego vam pokažem moje fotografije predlažem vam da pogledate ideje koje su mene opčinile:

patike 1

patike

Dakle, jasno vam je : i patike mogu da budu super sexy. Moje koristim za dnevnu varijantu koja izgleda ovako:

sneakers daily

ili ovako:

sneakers daily 2

A možete ih koristiti i za večernju varijantu, pa to izgleda ovako:

sneakers night

Za više ideja ukucajte u pretraživač: skirts and sneakers i sigurna sam da ćete naći kombinaciju koja vam odgovara. Patike ne moraju da budu pod obavezno marka koju sam ovdje prikazala. Broj ideja je bezgraničan. Pa da čujem,  ko kaže da patike ne mogu biti najljepši par obuće u ormaru? Živjele sexy sneakers.

Leave a Reply

