Ne budi lijena : što skratiš, ti produži

Za ovo stvarno nisam mislila da će da se ostvari. Toliko sam interent savjeta probala u posljednje vrijeme i većina se pokazala kao totalna prevara (spremam post o tome, čisto da ne gubite vrijeme kao ja:) Bila sam vrlo skeptična i prema ovom savjetu i evo, priznajem, pogriješila sam.

A priča počinje prije više godina kada sam dobila na poklon jedan preeeediiivniiiiii vuneni džemper. Koji mi je bio tačan do trenutka dok ga nisam donijela kući i odlučila da ga “osvježim” da zamiriše. Naravno, vuneni džemper se skupio i suzio i nisam nikad uspjela da ga predstavim javnosti. A toliko mi se sviđao da nisam htjela da ga bacim. Znate one stvari koje vam se toooollliiiikooo vuku po kući i žao vam je da se odvojite od njih? E to je bio upravo moj bijeli, vuneni džemper.

Jednog dana sam donijela odluku da raščistim stvari po kući i definitivno sam odlučila da bacim zauzimača prostora. A onda se , baš kao epifanija, pojavio internet tip koji glasi: kako produžiti skupljene stvari. I novi DIY projekat je mogao da počne:

potreban vam je lavor sa baš mlakom vodom

omekšivač za rublje ili balzam za kosu

džemper 🙂

Prije nego nastavim dugujem izvinjenje zbog lošeg kvaliteta fotografija. Nisam se trudila jer zaista nisam vjerovala da će ovaj savjet da uspije. Po kvalitetu slika vidjećete kako mi se mijenja raspoloženje, odnosno kad sam ukapirala da sam produžila džemper napravila sam i dobre fotografije (skromna sam , pa neću reći da su vrhunske:)

Dakle, ovo je džemper:

dzemper original

dzemper original 2

Na metru sam pokušala da pokažem dužinu džempera i rukava. Neka vas ne zbune dužine, ono što je većim brojevima napisano to su inči, ispod su centimetri. Džemper je prije projekta bio dug: 53 cm, a rukav je bio dužine:54 cm.

Džemper sam potopila u mlaku vodu i dodala i omekšivač za veš i balzam za kosu (od viška glava ne boli 🙂 U originalnom savjetu ide ili jedno ili drugo, ali rekoh da nemam što da izgubim…

dzemper 1.3

Ostavite ga u vodi barem pola sata. Moj se kišao oko jednog sata, onda sam ga blago isprala vodom. Sljedeći korak je vrlo bitan: nemojte da ga cijedite! Donesite ga do veliko peškira i počnite da ga umotavate kao rolnu da biste ga iscjedili. Ukratko, postupak izgleda ovako:

dzemper 5

Kad ste ga iscijedili, počnite da ga širite:

dzemper 7

dzemper 8

dzemper 9

Kad završite širenje ostavite ga u ležećem položaju da se suši. Idealno bi bilo ako imate zakačake da bukvalno prikujete džemper za peškir.  Ove koje sam ja imala bile su male za debeli vuneni džemper, tako da sam ga ostavila da se suši na stolu i s vremena na vrijeme ga rastezala.

I onda je osvanuo taj dan!!!! Džemper se osušio i porastao!

dzemper 10

dzemper 3 (2)

Nove dimenzije su: 58 cm dužina i 57 cm rukav. Dužinu sam produžila 5 cm a rukav 3 cm.

Koliko sam shvatila ovaj savjet možete da koristite i za pamučne džempere. Moj, vuneni mi je sada knap, čak se razmišljam da još jednom odradim cijelu proceduru da vidim što će da se desi. Ali, taj projekat ću ostaviti za poslije zime, kad napokon iznosam moj novi/stari skupljeni/produženi džemepr.

One thought on “Ne budi lijena : što skratiš, ti produži

Leave a Reply

