Mjesec prvi ili 7 stvari koje sam naučila za 30 dana na Crossfit-u

Mjesec je tačno prošao od kada sam počela sa prvim CrossFit treningom. Tada sam mislila kako do drugog treninga neću stići (jer neću moći da hodam), ali, eto,  vrijeme me demantovalo. U proteklih 30-ak dana naučila sam razne stvari, pa rekoh da podijelim sa ostalim domodrznicama u slučaju da se još neka osmjeli i krene u ludačko treniranje.

Prije svega naučila sam (da ne kažem izguglala) što znače glavni termini u Crossfitu- WOD (Workout of day)- što bi značilo glavni trening, RX- znači odraditi WOD tačno kako je naznačeno i Box- Crossfit se ne odrađuje u teretanama već u boskovima 😉

Kad sam savladala terminologiju krenula sam u učenje drugih stvari:

  1. Naučila sam da sam baš u lošoj formi- prvih nekoliko treninga nisam mogla da odradim ni zagrijavanje od 20 minuta, a o WODu da ne pričamo. Sinoć sam odradila kompletno zagrijavanje, 70 odsto WOD-a (istrčala 5 km) i bila dovoljno pri sebi da odradim rastezanje. Stvarno mislim da nije loše za samo 30 dana.
  2. Naučila sam da kuliram komentare tipa “što će ti to, oćeš li da postaneš bilder????” Vjerujem da svako ima odgovarajući trening za sebe bilo da je to joga, pilets, step ili crossfit. Meni Crossfit za sada odgovara i baš me briga što drugi misle.
  3. Naučila sam da sam dobra u nekim stvarima. Ovdje je bolje reći nisam dobra u većini stvari, ali znam da sam u kondiciji i da mogu dobro da se istrčim. Još učim da postižem snagu, trenutno sam snažna koliko jedno omanje pile.
  4. Naučila sam da biram šta i kad da jedem- odnosno znam što mi prija u toku dana kad je trening, prije treninga i posle. Prema nekim sajtovima Crossfit vam pokazuje u kakvom ste stanju- ako nemate energije da idete na trening vrlo je vjerovatno da ste neispavani, ako nemate energije da odradite trening vjerovatno je da ne jedete kako treba i što treba. Ja još učim što i kako sa hranom i to mi je super zanimljivo.
  5. Nijedan trening nije isti- ovo mi je fenomenalno. Nikad ne znam što me čeka i veseli me kad uspijem da odradim neku vježbu za koju sam prvi put u životu čula pola sata prije.
  6. Naučila sam da istražujem svoje fizičke, ali i mentalne granice. Ovo je možda najbitnija tačka. Toliko je emocija u boksu – frustracija, želja, sreća, suze, bijes. Sve se prolazi istinski i lijepo je znati koliko mogu i kako reagujem kad ne mogu.
  7. Naučila sam da uživam u energiji- bez obzira koliko su vam mišići upaljeni nakon treninga kroz tijelo vam struji tako dobra energija potpomognuta zadovoljstvom zbog odrađenog treninga. Jedva čekam da ova energija postane dio kompletnog mog dana.

A šta ste vi radili posljednjih mjesec?

Advertisements

One thought on “Mjesec prvi ili 7 stvari koje sam naučila za 30 dana na Crossfit-u

  1. Super je svaka fizička aktivnost koja prija organizmu. Važno je da rekracija i vježba ne budu obaveza nego zabava i uživanje. Svako može da nađe aktivnost koja mu odgovara. Iskreno, svima preporučujem jednostavnu brzu šetnju koja je besplatna a ima više pozitivnih efekata na žensko tijelo od trčanja i penapornih treninga

    Jasnina Sestra 🙂
    Stari rekreativac, pasionariani biciklista i ljubitelj Jasninih recepata

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s